Your E-mail:
Get the latest news, tips and
free advice every month
Do you like watching horse movies/tv shows?
Horse Breeds at HorseChannel.com

HorseChannel.com Report Abuse

We want your experience on HorseChannel to be fun and safe. If you see any entries in the photo gallery or horse profiles that are offensive or obvious attempts at advertising, please submit the information below.

Date:7/29/2014 12:23:35 AM
* Your email address:   
Comment being reported:
YEAY JT
YEAY !! NELLIE IS LOVED ON THE INTERNET NOW TOO!!! i'll see ya at 4h and iim so glad you were able to make her a page start uploading more new pic for the bottom and show her off :p yeah its weird everyone with their own horse at our barn is competing in the green division, its gonna be HUGE espicially with travelers too!!! im excited, though idk if i can show due to $$ yeah big bucks aint got from my pocket and i needa buy new stirrups for the show, THEY WERE THE PROBLEM seeings that when i rode sunday i almost broke my ankle cantering because my foot kept falling through the stirrup!!... thanks now im late to Academic support (study hall) and might get in trouble. lol jk not really but i was typing a very important letter!! lol. lucky you. --and right you think that nellies headset isn't imroving but look who in 8/10 pics has an awesome set! lol. im writing for ever! haha oops o well. i wish i had internet so i could go on at home, but ii think that i wouldn't have enough time lol. mon, wed, fri, sat barn- sunday fam day and tues-piano...thursday stay after for global...WOW i really am packed in. :o0oo0o0 haha it should sound like somone saying o0o0o0o0o0o0 haha. o well. have a good day <3 me&mymare*mell* n ---its the top of a saddle...haha mocking alyssa hehe. bye girl and dont worry i wont let nell bay out too much in the summer! :D ttyl byebey IM REALLY LATE NOW SHOOT BYE :)
* Reason why this is being reported: 


Top Products