Your E-mail:
Get the latest news, tips and
free advice every month
What is your primary riding discipline?
Horse Breeds at HorseChannel.com

My Horse Profile

Arabian from mercer, PA

Crisco

About Me

Active within 660 Days

I am from mercer, PA and I've been a Club Horse member for 3 years, 7 months and 25 days

Nicknames: Happy feet

Age: 16 years old

Gender: Gelding

Breed: Arabian

Height: 15.2 or so

Color: grey fleabitten

Type of Riding: western, rough riding/ gaming in 4-h( poles, barrels../ handicapped program horse

My Horse's Achievements: yes his attitude has improved, and he is getting better at gaming
we had two shows..in our 1st show we placed 3rd in poles, and 5th in down & Back. and in our 2nd show we placed 3rd in poles, 3rd in barrels, and 2nd in knock the can...

My Horse's Favorite Treat: anything- then he sticks his tongue out

My Horse's Favorite Things To Do: to go really fast and to prance/ canter in place

Pet Peeves: to hug or have your arms around his head

My Horse's motto: you can lead a horse to water but you cant make them drink

3 barrels
2 hearts
1 dream

pretty in pink
green in attitude

........ .....|;~^ ~ ............. ........
... ............. ......../..... ....\........ .......
.... ............. .../......... .\--__|...... .......
.... ............. ./...put..... .\........... ........
... ........ ....../...this on...\\.__... ............
. ........ ........ /...your channel.\.... ...---......
. ........ ........ ....\..if you fight 4.~/ /-\.\...
... ........ ........ .../.wild horses/.../-|. /.(.)...
... ........ ........../to live wild../-../.. )../....
... ............. ./........and. ....../....|. ./......
... ......../..STAY FREE./....... ........ ......... ..
......../. ........ ............ ../.......... ........
... ---|......... .........../.. ............. ........
..|. ..\.\........ ...../...\... ............. ........
..|. .....\.)..... .../.....)... ............. ........
... \......\/.... /....../...... ............. ........
... .\..../.../.). .../......... ...........
. ....|...\..\. .\...|.. ........ ............. .............
.....|.../\. .\...\.. \......... ............. ........
... /.../...\..\. ..\...\. ........ ........ ...........

My Horse Home:

Create/Edit Your Horse Stable

My Avatar:

Create/Edit Your Own Avatar

My Awards

How We Met

About 4 years ago i started going to a physically challenged program, and i help lead the kids, then we get to ride ourselves, it took me 3 years until i started riding crisco because he is more of an experienced horse, but when i started riding him bob and donna( the people who really own the horse) told me we could do gamming, but before that we were gonna do western Pleasure-but opinion i that is boring so then we decided on gamming- then on crisco has been called "my horse so he is sorta half mine/half theirs- but crisco is the love of my life- we have about 30 or so ribbons in 1 year of 4h :D so proud of him.

My Horse Stats

I've had 3419 friends visit me.

I'm the 31,889th member on HorseChannel.com.

154 friends have voted for me since I joined Club Horse!

My Family Photos

More Photos
Roll over photos to view in frame.

My Horse Blog

DescriptionDateEditDelete
In an effort to improve our website for our visitors, we will be changing some of our service providers. We do not expect to experience any technical difficulties. However, if you are unable to access our website, please be assured it will be temporary as we transition to the new service. 10/19/2013 12:00.00 AM
LEFT YA A VOTE:)
heyyy mae! u like nevr get on here any more :/ lol this weekend was so fun (: it sucks u have school today!

Lauren, Grove City, PA.

01/02/2012 11:49.55 AM Report This Comment
lol i want cookie dough toooo!!!!!!! haha well i can call ya in a lil kk??? haha im sorry the lil crosby pooh left pooh on the carpet hahahahaha lol ya i didnt want u to be like offended if i didnt spend like alot of mony! haha now i wanna to no what she said!!!! hahaha i loove u(: nm just sittin here texting and on horsechannel! hbu???

Lauren, Grove City, PA.

12/05/2011 03:45.22 PM Report This Comment
lol thats so nfunny, i love the song god gave me u so i was like i should make a pic!!! haha cuz god gave me fury:) lol and you of course:) hehe! im sorry tell him i said heyyyy haha i looooove platypuses!!!! i just got bob a lowes gift card cuz i didnt no what to get him! haha i think i no what imma get donna! i got u a lil something, i still gotta get u something else but my mom said i cant spend aa bunch of money on friends so i cant buy u like a bunch of stuff :( lol idk i hope i can go saturday but if i do it wont be in the morning itll pro be later so i might not ride but i can see u all and get some work done:) i miss youuuu!!!!!!

Lauren, Grove City, PA.

12/05/2011 03:35.50 PM Report This Comment
heyyyyyyy mandyyyyyyyy:) :) :) :)

Lauren, Grove City, PA.

12/05/2011 03:23.32 PM Report This Comment
FANCY'S PERCEPTIONS, BORN TO SPOOK!!!

JACK-o-LANTERN
Jack-o-lantern, Jack-o-lantern,
You are such a funny sight.
As you sit there by the window,
Looking out into the night.
You were once a sturdy pumpkin,
growing on a curly vine.
Now you are a Jack-o-lantern,
See your night lights shine.

Fancy is leaving a superb Saturday vote.
Thanks for voting Scotty HOTD, his owner is visiting today and he will get treats & lots of attention today. Scotty has done many things. 3 years ago he was a kids horse. Since then he has participated in some parades and Buffalo Soldiers presentations. Every one seems to like him very much.
Fancy seems to like Scotty too much. The first evening with Scotty, I was not very happy! Fancy did not want to come to me and I thought Fancy was going to starve for not eating. Each day she gets closer to her normal self again. The only thing now, Fancy seems to be a little skiddish, which is not normal for my girl. I have taken her out on walks each day that Scotty has been here. I rode Fancy around the block yesterday and she was very good, but a little hyper to go. I stopped and took her bridle off to let her graze for a while too.
I have been dealing with horses for almost 20 years with plenty of horses and never had my toe stepped on. Well, guess what? Dog gone if Scotty didn't step on the tip of my boot Friday evening. I believe he was very aware of it too! Gonna work on his ground manners:~)
Any riding going on this weekend for you? If I get the opportunity, I better take it!

Come visit me, FANCY Walk N That Way & Fancy's 2012 HC Members Veterans Day Trail Ride!.

10/08/2011 04:34.39 AM Report This Comment
Leaving a vote to start the week!

FANCY'S PERCEPTIONS:
“Autumn, the year's last, loveliest smile” (William Cullen Bryant)

Q: Why do potatoes make good detectives?
A: Because they keep their eyes peeled.

Today's photo was taken September 28, 2011. Fancy is performing the only trick that I know I have taught her. I say stump and she will put her front feet onto that old tree stump.

How was your weekend? We enjoyed a nice cool Carolina weekend here. Fancy's hooves had grown out and were beginning to chip, so I decided to try my hand at rasping. I had the tools for over a year, but I was afraid to try. I looked up how to trim hooves on youtube and I did it! I did as little as possible since it was my first time. Made my back hurt, but no more chipping hooves for now. I was very glad they didn't need to be trimmed, only shaped up. I tell you if you ever try it, you will appreciate a farrier with a strong back, LOL. Have you ever tried to do a horses hooves? If you have, how did you come out on the job?

PLEASE VOTE DAILY FOR NOVEMBER HOTM:
Fancy Walk N That Way #153565
(HT) High Tech Image #40041

PEACE STARTS WITH A SMILE;~)
HAVE A BLESSED DAY ♥

Come visit me, FANCY Walk N That Way & Fancy's 2012 HC Members Veterans Day Trail Ride!.

10/03/2011 04:50.44 AM Report This Comment
“For man, autumn is a time of harvest, of gathering together. For nature, it is a time of sowing, of scattering abroad.” (Edwin Way Teale)

Please view the video tribute in Horse Vidos: PIXIE DUST: IN MEMORY OF JOANNA, which was submitted by Pippin's family (profile #11626) In honor of our friends: Joanna Wicke her horses, Pixie Dust (profile #101958), & Brisco (profile # 140827), and her family.

Fancy is leaving a vote for you this Friday morning.

King Kong was very bad yesterday. King did not want to listen to my brother and my brother's friend wanted to help, so he got on King. While my brother's friend was riding King the horse reared and they fell back. He is ok, only suffered whiplash and soreness. We don't know what got into King. When he reared, there was no bit pressure at all. So he could have moved in any direction and he chose up :(

Fancy was very good. My son has ridden her. He has gotten bored riding in the corral, so we walk around the block and through the car wash. My son loves to ride her. He would like me to turn him lose. But I don't think Fancy or my son are ready for that. Because she is still very young and I know my son does not have experience in case something did frighten her. But so far she has been so wonderful on his rides out. I don't take that for granted and I pray that she remains steady.
What are you up to on the last Friday in September?

Fancy & I love all of our HorseChannel friends and we hope you guys will stop by her page to vote each day in October so Fancy can be your November HOTM.

PEACE STARTS WITH A SMILE;~)
HAVE A BLESSED DAY ♥

Come visit me, FANCY Walk N That Way & Fancy's 2012 HC Members Veterans Day Trail Ride!.

09/30/2011 05:57.38 AM Report This Comment
mandyyyyy!!!!!!!!! hey girly!!! lol soooo i gotta a question for ya? hehe this weekend was sooooo fun!!!! my grandma just said her asophigus just spasmimed! lol hehe shes silly willy! call me at my gmas if ya can!

Lauren, Grove City, PA.

09/26/2011 03:35.16 PM Report This Comment
BEAUTIFUL!! PLEASE COME VOTE FOR MY GINGER!

Come visit me, ~ In memory of Ginger~passed on 9/10/13, RIP.

09/26/2011 02:11.02 PM Report This Comment
hey i hope ur doin good tonight! wish i could have been there!!! sorry i couldnt but they dr said i have to lay low adn bein outside in the rain around the dust and stuff prob wouldnt be good. well i wouldnt have cared but u know my mom..... :( but i know u would have been there for me adn i wish i could do the same but when it comes down to it its up to my mom not me! but i sorry:( like i said hope ya doin good sis! lol :)
luv yas!!!!
Lauren:) <333

Lauren, Grove City, PA.

09/09/2011 04:29.33 PM Report This Comment
CALL MY GRANDPARENTS PHONE NUMBER! SORRY I FORGOT TO TELL YA IM OVER HERE SO MY GMA CAN TAKE ME TO MY APPT.

Lauren, Grove City, PA.

09/09/2011 07:07.56 AM Report This Comment
CALL MY GRANDPARENTS PHONE NUMBER! SORRY I FORGOT TO TELL YA IM OVER HERE SO MY GMA CAN TAKE ME TO MY APPT.

Lauren, Grove City, PA.

09/09/2011 07:07.55 AM Report This Comment
Trust me i wanted to go but strep is so contagious and i didnt want to get anyone sick and plus i wasnt allowed! :( and mandy i want to go tonight but i wont be allowed i dont think! my drs appt is at 10:45 so i can just call ya then! if i can i will so be there! but i cant help if im not allowed:( well i could sneak out...... jk! ill see tho! ok? love ya too, and if im not there GOOD LUCK:)

Lauren, Grove City, PA.

09/09/2011 07:05.49 AM Report This Comment
well not sure my mom will take me out for the whole day tho... but maybe around noonish? imma call bob tommrow! and get like the details adn have him tlk to my mum. lol she said she'll have to tlk to my dad about it....blahhhhh!!!!!!!!! blah, blah, blah:/ geez eurything gotta b soo complicated! idk y!!!! saw the apple today... lol akwardness majorly! :) haha voted hope i can go friday!

Lauren, Grove City, PA.

09/06/2011 05:50.45 PM Report This Comment
FANCY'S PERCEPTIONS:
"A friend is one who walks in when others walk out" (Walter Winchell)

Fancy's sliding by in the mud to leave you this Tuesday vote. We hope your holiday weekend was most delightful. Did you enjoy any horsey time? We did nothing here this weekend. Now it is raining off and on☁

Lots of friends asked how I began to teach Fancy to lay down. Here is my comment on that.
1. First you teach the horse to let you handle his front feet. You teach them to let you hold that foot up for long as you want to with out taking it back.
2. Rope breaking helps. I mean throwing the rope all around their body, head, and legs till they are in no way fearful or uncomfy with that feel and touch.
3. You need 2 SOFT ropes. Don't tie, but loop one around the horse's front near pastern (ankle area), you will use this to hold the hoof up only, Make sure this rope never gets tight because it may slow or stop blood flow.
4. Second SOFT rope attaches to the halter as usual, except you run it between the front legs to the off side of your horse and across the back to lay on the same side of his body as the leg you are going to lift.
5. Lift the foot using the rope that is around that foot. Hold still until he is o.k. with that. Hold the foot up at the point that it touches the belly. No tighter than necessary and don't tighten as you go.
6. Teach the bow. Grab the rope that is attached to the halter it should lay just behind the withers and pull slowly and softly until he gives with his nose. His head will tip slightly then he is ready for a bow. He should go back and downward until his knee touches the ground. You have to know your horse. Let him up before he gets upset. Just in case he lays all the way down at this point, keep in mind, which ever way his nose tips is the direction his feet will lay. Stay clear of his feet so you don't get kicked.
7. If he lay down from the bow, you want to rub all over him before he gets up and tell him how great he is!
8. If he didn't lay down from the bow on his own, redo the bow and hold in the bow position and he should lay down. You may need to slightly increase the pressure with the rope that is across his withers. But remember to be very gentle. He should lay down. Depending on the horse, it may take a few times to get all the way down.


Look up Ken McNabb on the internet, his method is very gentle.
I also learned that you do not want to ride a horse up from the ground until it is over 5 years old because it's bones are still growing and you can damage it's developing bone structure, which could lead to future problems.
If I confused you, let me know or look it up on the internet. I hope this has helped.

Also if you know something that will help me with this, please leave me a blog about it!

Come visit me, FANCY Walk N That Way & Fancy's 2012 HC Members Veterans Day Trail Ride!.

09/06/2011 08:16.57 AM Report This Comment
haha lol yayyyy cream cicles! jkjkjk so like i could bring fury? wouold we skip school? haha voted:) loooove youuuu!!!!!!!

Lauren, Grove City, PA.

09/06/2011 01:51.18 AM Report This Comment
lol aawww i bet it was so cute! i loooove clydesdales! i went shopping today! lol what did u say to him? yesss call meee!!!!!!! i need to tlk to ya! u didnt tell him i said anything did ya? haha ya ya liike the pic? lol btw I LOOOVE CREAM CICELS!!!!!!!!!!! random i know! haha :p voted

Lauren, Grove City, PA.

09/05/2011 03:04.51 PM Report This Comment
hehe
............. .............|;~^ ~ ............. ........
... ............. ......../..... ....\........ .......
.... ............. .../......... .\--__|...... .......
.... ............. ./...put..... .\........... ........
... ............../...this on...\\.__... ............
. ................/...your channel.\.... ...---......
. ....................\..if you fight 4.~/ /-\.\...
... .................../.wild horses/.../-|. /.(.)...
... ................../to live wild../-../.. )../....
... ............. ./........and. ....../....|. ./......
... ......../..STAY FREE./....... ................. ..
......../. .................... ../.......... ........
... ---|......... .........../.. ............. ........
..|. ..\.\........ ...../...\... ............. ........
..|. .....\.)..... .../.....)... ............. ........
... \......\/.... /....../...... ............. ........
... .\..../.../.). .../......... ...........
. ....|...\..\. .\...|.......... ............. .............
.....|.../\. .\...\..\......... ............. ........
... /.../...\..\. ..\...\............................

Come visit me, Goldrush & Crisco.

09/04/2011 10:56.32 AM Report This Comment
FANCY'S PERCEPTIONS, Have A Safe & Happy Labor Day Weekend:

“God give me work, till my life shall end and life, till my work is done.” (Epitaph of Winifred Holtby)

VOTED :~)

VOTE OCTOBER HOTM:
Hollywood #157076
Sugar #215272

Come visit me, FANCY Walk N That Way & Fancy's 2012 HC Members Veterans Day Trail Ride!.

09/02/2011 07:02.54 AM Report This Comment
haha i know i didnt even know about it til u told me like 3 hrs ago!!!! haha im happy tho:) lol voted!!!!

Lauren, Grove City, PA.

09/01/2011 08:08.16 PM Report This Comment
Voted.
Best wishes to our September HOTM runners! Have a blessed evening and a peaceful nights rest.

FANCY'S PERCEPTIONS, to Ginger & Angel BETSY: Fancy & I hope you have enjoyed August HOTM, Love Ya♡
“Donkey, donkey, old and gray, ope your mouth and gently bray: lift your ears and blow your horn, to wake the world this sleepy morn” (unknown)

My version of Tangalayo (the way we sang it as a child)

My donkey hee, my donkey haw,
My donkey sits on a pile of straw.
My donkey likes to eat the best,
but most of all my donkey like to rest.
Tangalayo, come little donkey come, tangalayo, come little donkey come.
My donkey come, my donkey go,
My donkey, he say yes, but he mean no.
My donkey come to me today,
But might tomorrow go the other way.
Tangalayo, come little donkey come, tangalayo, come little donkey come.

Come visit me, FANCY Walk N That Way & Fancy's 2012 HC Members Veterans Day Trail Ride!.

08/31/2011 05:50.55 PM Report This Comment
hey mandy:) haha i decided to delete skettios profile cuz with 2 horses one of them usually doesnt get any blogs adn the other one gets lots and i dont really have that much time soo ya! hah voted:)

Lauren, Grove City, PA.

08/30/2011 02:06.36 PM Report This Comment
hey mandy:) haha i decided to delete skettios profile cuz with 2 horses one of them usually doesnt get any blogs adn the other one gets lots and i dont really have that much time soo ya! hah voted:)

Lauren, Grove City, PA.

08/30/2011 02:06.34 PM Report This Comment
FANCY'S PERCEPTIONS:
The Horse
Where in this wide world can man find nobility without pride,
Friendship without envy,
Or beauty without vanity?
Here, where grace is served with muscle
And strength by gentleness confined
He serves without servility; he has fought without enmity.
There is nothing so powerful, nothing less violent.
There is nothing so quick, nothing more patient.
(Ronald Duncan, "The Horse," 1954)

Voted :~)

I tried the bareback mounting again yesterday. Didn't work out. So I used the tractor tire again. Once mounted, Fancy listened very well. We walked around in the corral and even did some leg yields. It was so much fun!

You have a Blessed day and please keep Paula(horse is Lena #216601) in prayer as she handles the loss of her father and travel.

Come visit me, FANCY Walk N That Way & Fancy's 2012 HC Members Veterans Day Trail Ride!.

08/18/2011 04:47.21 AM Report This Comment
FANCY'S PERCEPTIONS:
“A horseman should know neither fear nor anger” (James Rarey)

Fancy is here with a Thursday evening vote.
We got our Boa horse boots today! This is my first time using horse boots, I think they fit. I only let her wear the Boa boots for a few minutes today.
Thanks for all the suggestions for bareback mounting. I really need the help. I may be physically challenged since I am so short. LOL! I did not ride today but I can not wait to try some of the suggestions I got for mounting bareback. I would hate to get up the nerve to ride up the street bareback and dismount and not be able to get back on. LOL :~)

I hope that you are enjoying a beautiful day, rain or shine♥

Come visit me, FANCY Walk N That Way & Fancy's 2012 HC Members Veterans Day Trail Ride!.

08/11/2011 02:31.29 PM Report This Comment
FANCY'S PERCEPTIONS:
“Horse people are a different breed” (anonymous)

Fancy and Frances are leaving you a Wednesday vote.

Happy Birthday to our wonderful and cute friend Pixie Dust♥ We love you little girl♥

Many of you already do this, but I finally got up my nerve to do something different. I rode Fancy bareback for a few minutes. She was very lazy, but that is because we were in the coral. I did not worry for her laziness, because she did not buck me off, which I was very happy for and appreciated :~)
This was the first time in over 10 years that I have ridden bareback. I have never been able to mount without assistance. Can anyone help me to know how to mount without a block or something. I tried to jump up, that did not work. I tried to use her neck. That did not work. How do you do it? What do I need to do?

Come visit me, FANCY Walk N That Way & Fancy's 2012 HC Members Veterans Day Trail Ride!.

08/10/2011 06:06.19 PM Report This Comment
voted :~)
FANCY'S PERCEPTION TO: our August HOTM Ginger in honor of Angel Betsy
Tingalayo, run my little donkey run Tingalayo, run my little donkey run

M’donkey walk, m’donkey talk, m’donkey eat with a knife and fork
M’donkey walk, m’donkey talk, m’donkey eat with a knife and fork

Me donkey eat, m’donkey sleep, m’donkey kick with his two hind feet
Me donkey eat, m’donkey sleep, m’donkey kick with his two hind feet

M’donkey come, m’donkey go, m’donkey fast and m’donkey slow
M’donkey come, m’donkey go, m’donkey fast and m’donkey slow

Come visit me, FANCY Walk N That Way & Fancy's 2012 HC Members Veterans Day Trail Ride!.

08/09/2011 08:20.41 AM Report This Comment
FANCY'S PERCEPTIONS:
“SURGEON GENERAL'S WARNING: Horse are Expensive, Addictive, and may lead to periods of Extreme Euphoria!!!” (unknown)

Voted ♥

Come visit me, FANCY Walk N That Way & Fancy's 2012 HC Members Veterans Day Trail Ride!.

08/03/2011 03:54.20 AM Report This Comment
Hey there, I voted for you. How are you doing?
Blog back to me on Kyle's profile. Thank :)

Come visit me, My Dream Horse <3 Barbie <3.

08/01/2011 08:04.41 PM Report This Comment
LOVE THE PIC!
WHAT AN AWESOME PIC THAT IS! HERE'S A VOTE TOO. NICE TO SEE SOMEONE WHO RUNS ARABS IN CONTEST! ALL THE QH PEOPLE SEEM TO THINK THAT ARABS WOULDNT MAKE GOOD CONTEST HORSES, BUT I THINK THEY ARE WRONG! CRISCO LOOKS/SOUNDS LIKE HE'S AWESOME AT IT! IM HOPING TO GET MY ARAB, SILVER, INTO GAMES WITHIN THE NEXT YEAR. I THINK HE WOULD MAKE AN AWESOME GAME HORSE TOO, CAUSE HE CAN TURN SO FAST. (HE'S 'BOUT LOST ME A FEW TIMES!) RIGHT NOW WE JUST RIDE TRAIL. GETTING READY TO HAVE A PLACE MADE FOR A RIDING RING/AREA, SO I WILL BE ABLE TO START HIM ON THE PATTERNS. IM SO EXCITED. WELL, STOP IN AND SEE SILVER SOON, HE LOOKS ALOT LIKE CRISCO...IS CRISCO REGISTERED? WONDER IF HE'S RELATED TO SILVER?.....WHITE HORSES ARE MY FAVORITE BY THE WAY! AMI

Come visit me, TANK (& BROOKE), ANGEL THUNDER & SILVER.

08/01/2011 07:40.01 PM Report This Comment
captain now thinks hes a race horse. he thought he was in a real race today! raja and aria were thundering pass him today while we were jumping, and my dad got a pic of it!

Come visit me, Magic, Aria, R.I.P Rajah, Bama, Blue & Captain.

08/01/2011 07:30.39 PM Report This Comment
thanks for the vote! here's one back at 'ya!

Come visit me, Sing & Cross Creek Horses.

08/01/2011 06:31.40 PM Report This Comment
Hi Crisco, here's a vote for ya. Thought I would also stop by and see the one that you ride the most. He's really fast, wow, I'm personally afraid of speed. I like the slow western pleasure rides. LOL.

Come visit me, Nuttin But Good. Thanks Mom, Indy, H.T. #9200!, R.I.P. Hi Tech Image, #13600 THX Mom, Paige & Indy & MWS Zippn By Indy, Tkx Bella Boo of DC #17600!.

08/01/2011 06:24.06 PM Report This Comment
FANCY'S PERCEPTIONS:
“If God is your Co-Pilot switch seats” (unknown)

Saturday was great. I actually met a HorseChannel friend at the horse association fun meeting. We had a wonderful time exchanging horsey stories! And you must know when I get to talking horse, I am totally out of control!!!!!

Hope your weekend is great as well.

Have a Blessed Sunday and a Fancy vote.

Come visit me, FANCY Walk N That Way & Fancy's 2012 HC Members Veterans Day Trail Ride!.

07/31/2011 12:38.55 PM Report This Comment
FANCY'S PERCEPTIONS, MY OWNER IS-
“Easy to please: a new wheelbarrow, custom boots or even a folding “hoof pick will win her heart forever.”

Have a Superb Saturday and a vote♥

Come visit me, FANCY Walk N That Way & Fancy's 2012 HC Members Veterans Day Trail Ride!.

07/30/2011 08:05.49 AM Report This Comment
FANCY'S PERCEPTIONS, MY OWNER IS-
“Socially aware: Knows that formal occasions call for clean boots.”

Fancy is striking your horseshoe for a vote and neighing out wishes of a Fantastic Friday for you!!!

Come visit me, FANCY Walk N That Way & Fancy's 2012 HC Members Veterans Day Trail Ride!.

07/29/2011 08:02.22 AM Report This Comment
heres a vote!

Come visit me, Miss Trouble & <>Pony Jack<>.

07/29/2011 08:02.16 AM Report This Comment
from brooke lakota spot and kota
o wow! what a beautiful horse i love his profile pic!!! thanks for Kota's HOTD!! leaving votes for crisco!

Come visit me, Lakota-LET ME KNOW OCTOBER HOTM RUNNERS!!!!, RJL Sunny Brooke's Rebecca, Spot & SALE POSSIBILITIES-UPDATE- D-SEE LAST COMMENT BELOW!.

07/25/2011 06:38.13 AM Report This Comment
HI Crisco
I hear your trying for HOTD July 30th. You have our support, and we will be here to support you :) Crisco is such a handsome horse. I love the action pics! Enjoy your day.

Erin&Quincy

Come visit me, Quincy ♥.

07/24/2011 01:42.06 PM Report This Comment
12345
Page: 1 of 18   Previous | Next


Top Products