Your E-mail:
Get the latest news, tips and
free advice every month
Horse Breeds at HorseChannel.com

My Horse Profile

Arabian from Durham, NC

Marzhie

About Me

Active within 998 Days

I am from Durham, NC and I've been a Club Horse member for 6 years, 8 months and 11 days

Nicknames: Leah of Rohan

Age: 18 years old

Gender: Mare

Breed: Arabian

Height: 14.1hh

Color: Bay

Type of Riding: huntseat and some western

My Horse's Achievements:

My Horse's Favorite Treat: any

My Horse's Favorite Things To Do:

Pet Peeves:

My Horse's motto:

My Horse Home:

Create/Edit Your Horse Stable

My Avatar:

Create/Edit Your Own Avatar

My Awards

How We Met

She is actually my mom's horse but my mom stop riding her so she is mostly my horse. we got her when she was 1 and have had her ever since then..

My Horse Stats

I've had 512 friends visit me.

I'm the 6,874th member on HorseChannel.com.

13 friends have voted for me since I joined Club Horse!

My Family Photos

More Photos
Roll over photos to view in frame.

My Horse Blog

DescriptionDateEditDelete
In an effort to improve our website for our visitors, we will be changing some of our service providers. We do not expect to experience any technical difficulties. However, if you are unable to access our website, please be assured it will be temporary as we transition to the new service. 10/19/2013 12:00.00 AM
If you’re not already getting your monthly issues of Horse Illustrated, you’re missing out on more expert English and western training advice, competitive insight, important medical updates, tips for better horsekeeping and care, and comprehensive coverage of equine health and nutrition as well as breed profiles, news and lifestyle features for equestrians. Subscribe today -- 1 year (12 issues) as low as $10.00. 06/01/2011 12:56.12 PM
New Valentine's Day Avatar Objects!
Happy Valentine's Day from HorseChannel! Pick up your objects in the avatar shop today.

Redeem your FREE avatar decorations now »

01/26/2009 02:43.04 PM
New Holiday Avatar Objects!
Happy Holidays from HorseChannel! Pick up your objects in the avatar shop today.

Redeem your FREE avatar decorations now »

12/05/2008 06:00.00 PM
New Thanksgiving Avatar Objects!
Happy Thanksgiving from HorseChannel! Pick up your treat in the avatar shop today.

Redeem your FREE avatar decorations now »

11/13/2008 12:00.00 AM
New Halloween Avatar Objects!
Happy Halloween from HorseChannel! Pick up your treat in the avatar shop today.

Redeem your FREE avatar decorations now »

10/29/2008 10:20.43 AM
Hay hay hay!
(---) Happy Birthday Blaze! (---)
April 25, this Friday, is ABlazing SuperStar's birthday.
It would be so nice if he could get Horse of the Day on his birthday! This is the first year I have remembered it lol so please help me make it up to him! Im sure he would love it, if he knew what Horse of the Day is lol!

Come visit me, ABlazing SuperStar.

04/22/2008 12:56.24 PM Report This Comment
heres a vote
Hi,you horse is gorgeous!!! i am a huge fan of arabians,they have that hot spirited temper i LOVE:) anyways heres a vote again she is gorgeous

Come visit me, Barbaro & ♥LOVE HORSES♥.

04/21/2008 08:12.51 AM Report This Comment
Boo!
thanks! but, umm there was no gradutation so i dunno wat u were talking bout lol jk u just spelled congradulations wrong, really wrong, but what evs umm u goin to the one this weekend? i am, ALL procedes go to a theraputic riding center!

Come visit me, ABlazing SuperStar.

04/16/2008 10:49.39 AM Report This Comment
Heres a vote
Hey,Fareed is doing great:)the way it looks right now he will be able to come out of his stall in 6 days if all goes according though but just for 15 mins and to be brushed.

Come visit me, Barbaro & ♥LOVE HORSES♥.

04/08/2008 08:02.32 AM Report This Comment
Hi
He was very smart,the mare ths fareed bred didnt wear shoes they just kept them shod and everything but i guess she just kicked him the right way and broke it.but he is doing better the swellng has gone down but he is going nuts but other than that hes great.heres a vote.keep in touch

Come visit me, Barbaro & ♥LOVE HORSES♥.

04/03/2008 08:41.02 AM Report This Comment
Hi
Thanks for the comment and vote for fareed,he is going crazy right now,he is sooo use to getting out everyday allday and he doesnt now sooo arabs and not getting out yeah dont mix well.anyways thanks again BTW your hrose is gorgeous heres a vote

Come visit me, Barbaro & ♥LOVE HORSES♥.

04/02/2008 04:05.09 PM Report This Comment
GORGEOUS!!!!!!!!!!!!he looks amazing!I voted for ur horse,please come vote for zoey so she can win horse of the month.I will really appreciate it and if u keep blogging and voting on zoey’s page,I will keep voting for u!every vote helps!!!!

Come visit me, Zoey, Western Saddle Needed!! & Zion *I miss you*.

03/24/2008 08:36.23 AM Report This Comment
WEEEEE
umm well this was ur message
hi
when are you cmoing back to the farm?
Come visit me, Marzhie.
03/18/2008 03:57.42 AM
and i was like omg wat time is THAT hmmm 4 in the morning lol
umm awesome! Sweet man who clipped him? I hope it wasn't that rachel girl.... and not the one with red hair lol jk i don't care just as long as it looks good!!
Did u use my brand new clippers? Aren't they awesome..ahem Are they awesome? I ahven't used then at ALL yet but i will wen i do touch ups

Come visit me, ABlazing SuperStar.

03/19/2008 08:51.37 AM Report This Comment
Wat!
Umm wasn't i like just there lol..o thats right u weren't well i washed him...in the rain, POURING rain and mud His tail was in it!! in only 20 minutes! omg thats a record!!, i was there washing him on umm saterday i think...ya i was there on saterday. ummm wat in the world were u doing on horsechannel at 4 in the morning!!!??!!

Come visit me, ABlazing SuperStar.

03/18/2008 12:37.57 PM Report This Comment
your horse is so cute i voted for you

Come visit me, Demire, Taz & SCH Impressive.

03/16/2008 11:07.14 AM Report This Comment
have a vote for a very cute horse.

Come visit me, Gracie, In Memory of Theo, Domenico, Midnight Spark, Peppermint Mudd, Jigalong (Star's foal), Victorious Moon, My Dream Horse, Star, In memory of Seabiscuit & Sundancer.

02/28/2008 10:11.26 AM Report This Comment
Super Star!
The website is www.horseisle.com and new members should join the bay server (even if it tells you to join a different one) so that you can talk to me my screen name is BlazesStarGirl , suprise suprise lol Oh and My face is cuter and more beautiful lol ^.^

Come visit me, ABlazing SuperStar.

01/05/2008 11:10.59 AM Report This Comment
oh MY gooDNESs!
is there a cuter or more b-e-a-u-t-i-f-u-l face than your's marzhie? huh-uh! how heart warming! a vote for pure sweetness. keep livin-elise and pals

Come visit me, Cricket, Fanny, Sensation~I miss you~, Our Little Piece of Heaven, Charlie & Dancer.

01/01/2008 07:34.27 PM Report This Comment
VOTE FOR DALLAS HOTD 12-26-07, PLEASE
VOTE FOR DALLAS HOTD 12-26-07, PLEASE
We're trying to get "Dallas" Horse Of The Day for December 26,2007. If you could vote for Dallas it would be great. Please copy and paste this message so Dallas can finally get horse of the day. Please help us!

Hannah, Blairsville, GA.

12/25/2007 06:10.27 PM Report This Comment
BURRRRNNNNNNN
I guess you couldn't find me cuz he's listed under his show name ABlazing SuperStar and if u searched Blaze it wouldn't show him cuz its Blazi(ng) so the e would have been a problem lol not our barn much longer huh :( but supposedly we found a potentially great new one, that form the sound of it we would buy or be there 4ever, sammy told us about it i think its by him and Monica has been there and said it was nice, I just hope we fit lol! Merry Christmas u goin out there 2morrow? (friday) cuz my mom wants me to

Come visit me, ABlazing SuperStar.

12/20/2007 11:41.04 AM Report This Comment
Boo
I just awnt to let you know that your horse is one of the ugliest creatures I have EVER seen! Oh and ur barn looks like crap lol If my horse ever met your horse, he would hate her ( or buck a lot in the round pen cuz he wants to be with her and totally ignore me!) But thats just my theory ;) guess who...

Come visit me, ABlazing SuperStar.

12/18/2007 08:21.04 AM Report This Comment
Cute horse love the color thanks for blogging

Come visit me, Khemos Krackerjack, Prince in loving memory, Big Prince & LeRoy.

12/13/2007 07:46.22 PM Report This Comment
What a Lovely Lady!
Here's a vote for her. You two look like you are great partners!The very best horses are in North Carolina!

My QH gelding has a "thing" for bay Arabian mares. Maybe Marzhie
and Chip will meet someday at a show.

Come visit me, Prescribemechocolate.

12/11/2007 09:17.42 AM Report This Comment
very cute! have a vote!

K, M, ON.

11/25/2007 04:52.33 PM Report This Comment
A HORSE NEEDS YOUR HELP...HIS NAME IS BUD, HES A 25-YEAR-OLD APPY, JUST BEAUTIFUL AND WHT YOU CAN DO IS VOTE HORSE # 18320 FOR HOTD! THX, I WILL RETURN THE FAVOR! <333 TINA + NICK = <333 P.S. IF YOU DONNO HOW TO FIND THAT HORSE, JUST TELL ME, AND I WILL EXPLAIN! :) THX AGAIN!

Christina, Paynesville, MN.

11/25/2007 03:58.02 PM Report This Comment
welcome!
pretty horse! vote 4 u.

Come visit me, GT windwalker & Robbie.

11/25/2007 02:41.49 PM Report This Comment
Marzie
Marzie is Beautiful!So how did you meet,and how tall is she?I would also like to tell you that there is a person who's fake horse is called Godiva Chocolate.She harasses people when you say anything mean about her fake horses,and please,try to stay away from her if you don't want to get hurt.She has called Numerous people a B****,and she told us to go to hell.She has no heart,no Love at all,and we wish she would just get off of this website.But she hasn't yet.Anyways:Also,if you are new on here,I'd like to warn you that there are people on here who take pictures of horses off of the internet or someone's website,make a fake profile of them,and claim for them to be their own!It is very wrong,and we all need to work together to stop it.(That's what Roanie's Page is for.)Remember:DON'T VOTE FOR FAKES!!

Come visit me, Regal.

11/25/2007 02:11.39 PM Report This Comment
Page: 1 of 1   Previous | Next


Top Products